Turu-uuringute AS poolt läbiviidud uuringu kohaselt toetab kiiret ja kaasaegset Eestit Lääne-ja Kesk-Euroopaga ühendavat raudteed 68 protsenti elanikkonnast, samas raudteeühenduse vastu on 19 protsenti. Toetus Rail Baltica projektile on Eestis juba kolmandat aastat järjest olnud stabiilselt vähemalt 65 protsenti. Jätkuvalt on toetus kõrgeim nooremate vanuserühmade seas (15-29 vanuserühma toetus 74%).
Rail Baltic Estonia kuulutas välja järjekorras kolmanda hanke Rail Baltica raudtee põhitrassi ehitamiseks, mis asub Kohila ja Rapla valla territooriumil.
Pärnu linnavalitsus otsustas väljastada Rail Balticu Pärnu rahvusvahelisele reisiterminalile ehitusloa. Vaata pildigaleriid ja videot, milline terminal välja hakkab nägema.
Tänaseks on Rail Baltica raudtee ehitamise eelduseks olevaid keskkonnamõjude hindamisi (KMH) tunnistatud vastavaks juba viiel lõigul kaheksast. Tänaste plaanide järgi võiks ehitus nendel lõikudel alata lähema paari aasta jooksul.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.