„Terminali Nurme teenindusjaam on klientidele avatud olnud juba selle aasta veebruarist, kuid vana tanklahoone vajas värskendust ning alustasime opereerimiseks ülevõetud jaamas Terminalile omaste muudatuste sisseviimist,“ kommenteeris Terminali tegevjuht Jörgen Õigus.
Terminal avas 12. juunil Eesti põhjarannikul Toilas oma esimese meretankla. Toila sadamas asuv Terminali automaatjaam sobib tankimiseks nii maismaa- kui ka veesõidukitele. Tankida saab diislikütust, erimärgistatud diislikütust ja mootoribensiini 98.
Tallinna ringteel, Väo liiklussõlmes avatab Olerex 12. juunil 2000 m2 suuruse teenindusjaama, mille teisel korrusel asuvad külaliskorterid ning kus hakkab lisaks tanklale lähinädalatel tööle ka 100 kohaline multifunktsionaalne restoran.
Circle-K ja Olerex langetasid 17. märtsil esmalt bensiini hinda 3 ja diislikütuste hinda 10 sendi võrra. Selle peale teatas Terminal Oil veel 1 sendi jagu suuremast langusest, millega läksid kaasa ka teised tanklaketid. „Sellega on kütusehinnad langenud sõja alguse eelsele tasemele,“ märkis Olerexi juht Antti Moppel.
Terminal Oil alustas Mustakivi teenindusjaamas taastuvtoorainest toodetud ning süsinikneutraalse diislikütuse reDiesel müüki, mis on samade omadustega nagu fossiilne diislikütus.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.