Novembrikuu uute tarbesõidukite turul jätkus tõus juba viiendat kuud järjest, kui müügiks läks 420 uut tarbesõidukit. See ületab eelmise aasta novembrikuu tulemuse 9,9%.
- Ehkki Toyota Proace City on analoogne auto Berlingo ja Partneriga, on tema müük Eestis kordades suurem kui viimastel kokku. Foto: Toyota
Tänavu 11 kuu jooksul on klientidele üle antud kokku 4714 uut tarbesõidukit, mis jääb möödunud aasta sama perioodi tulemusele alla küll 3,3%, kuid viimased viis kuud on turg näidanud stabiilset kasvu. Eeskätt on turuveduriks olnud Toyota, mille müük kasvab võrreldes eelmise aastaga iga kuu ligi poolesaja auto võrra, novembris tegi korraliku kasvu ka Peugeot, mis on viimasel aastal olnud üsna tagasihoidlike müüginumbritega, nagu ka sõsarmark Citroen.
Seotud lood
Oktoobrikuine tarbesõidukite turg kosus võrreldes eelmise aasta sama kuuga 30 auto võrra ning 374 müüdud sõidukiga ületati möödunud aasta oktoobri müük 8,7%. Markide lõikes juhtis küll taas Toyota, kuid üle pika aja andis endast tõsiseolt märku Opel, olles Combo Cargoga oktoobrikuu müüduim väikekaubik.
Tarbesõidukite müük tegi septembris tugeva tõusu, kui klientidele anti üle 458 uut tarbeautot. Seda on 80 auto, ehk 21,2% võrra rohkem kui mullu samal ajal. Teistest enam torkas septembris silma Peugeot Boxeri läbimüük, mis tõstis selle automargi igati väärikale teisele kohale.
Tarbesõidukite müük püsis augustis mullusel tasemel ja klientidele anti üle 419 uut tarbesõidukit, mida on vaid üks sõiduk rohkem kui aasta tagasi. Silmatorkavaimaks tegijaks tõusis augustis uus Ford Ranger.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.