• 07.11.22, 11:13

Võõbu-Mäo teelõigul avati täies mahus neli sõidurada

7. novembril kell 9.15 avati liiklusele Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee uus Võõbu–Mäo neljarajaline teelõik täies mahus, teatas Transpordiamet portaali tarktee.mnt.ee vahendusel.
1+1 sõiduradadega avati uus teelõik septembri lõpus, nüüd on avatud kõik neli sõidurada.
  • 1+1 sõiduradadega avati uus teelõik septembri lõpus, nüüd on avatud kõik neli sõidurada.
  • Foto: Tõnu Tramm
Kiirusepiirangud jäi uuel teelõigul veel kehtima, kuna siin-seal jätkatakse teetöödega. Maksimaalne piirkiirus on 90 km/h, töötsoonides on kiirus piiratud kuni 70km/h.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.22, 11:36
Uued maanteed on vähendanud oluliselt metsloomadele otsasõite
Metsloomale otsasõitude arv on eelmise aasta numbritega võrreldes kuuendiku võrra vähenenud, septembris oli juhtumeid suisa poole võrra vähem kui mullu samal ajal. Üheks põhjuseks on loomatõkete ja -viaduktide rajamine Eesti kõige liiklustihedamatele trassidele.
Uudised
  • 29.09.22, 09:42
Tallinna-Tartu maantee uus Võõbu-Mäo teelõik avati liiklusele
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel suunati liiklus kolmapäeval uuele Võõbu-Mäo teelõigule, mis valmib täismahus käesoleva aasta lõpuks.
Uudised
  • 01.09.22, 13:55
Uuest aastast viib Tallinnast Mäoni liiklusjuhitav tee
Eesti–Läti koostööprojekti SMART E263/E77 raames paigaldati suvel Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee eri lõikudele 56 muutteabega liiklusmärki, mille juhtimissüsteemi ühendamise ja katsetamisega kavatseb Transpordiameti maanteeliikluse juhtimise üksus lõpule jõuda septembris.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele