Võõbu-Mäo teelõigul avati täies mahus neli sõidurada
7. novembril kell 9.15 avati liiklusele Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee uus Võõbu–Mäo neljarajaline teelõik täies mahus, teatas Transpordiamet portaali tarktee.mnt.ee vahendusel.
1+1 sõiduradadega avati uus teelõik septembri lõpus, nüüd on avatud kõik neli sõidurada.
Foto: Tõnu Tramm
Kiirusepiirangud jäi uuel teelõigul veel kehtima, kuna siin-seal jätkatakse teetöödega. Maksimaalne piirkiirus on 90 km/h, töötsoonides on kiirus piiratud kuni 70km/h.
Metsloomale otsasõitude arv on eelmise aasta numbritega võrreldes kuuendiku võrra vähenenud, septembris oli juhtumeid suisa poole võrra vähem kui mullu samal ajal. Üheks põhjuseks on loomatõkete ja -viaduktide rajamine Eesti kõige liiklustihedamatele trassidele.
Eesti–Läti koostööprojekti SMART E263/E77 raames paigaldati suvel Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee eri lõikudele 56 muutteabega liiklusmärki, mille juhtimissüsteemi ühendamise ja katsetamisega kavatseb Transpordiameti maanteeliikluse juhtimise üksus lõpule jõuda septembris.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.