CityBee hakkas esimese sõidukijagamise ettevõtena Eestis tagastama rentijale osa sõidule kulunud rahast. Lisaks alandas ettevõte oma autode rendihinda.
„Cashback’i ehk raha tagasi kogumise ja hindade langetamisega püüame muuta sõidukijagamist kõigile kättesaadavamaks, vähendada vajadust isikliku sõiduauto järele ning pakkuda kasutajatele veelgi paremat sõidu- ja kliendikogemust,“ põhjendas muutust CityBee Eesti juht Egert Kivisaar.
Tänavu veebruaris teatas CityBee Leedu päritolu emafirma Modus Group MyBee nimelise täisteenusrendi toomisest Eesti turule. Tänasest, 12. juulist on teenus Eestis avatud - sõiduki saab rentida läbi äpi ning kätte Tallinnas asuvast parklast. Eesti konkurent näeb uues teenuses aga ka mitmeid kitsaskohti.
CityBee teavitas, et toob Eesti turule tellimuspõhise autorendi teenuse, mis hakkab klientidele pakkuma pikaajalist autorenti. Mobire Groupi tegevjuhi Andrus Valma hinnangul sisenevad nad turule, kus on juba mitmeid tugevaid konkurente ning näeb CityBee uue teenuse puhul mitmeid kitsaskohti.
CityBee sõsarfirma avab mõne kuu pärast Eestis tellimuspõhise autorenditeenuse MyBee, mida ettevõte ise võrdleb Netflixi või Spotify analoogiga autorenditeenuse turul.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.