• 30.03.22, 12:09

E-poodide platvormide ja müüjate ühise pingutusena muutub kaupade tarne aina kiiremaks

E-kaubandus moodustab Eesti e-kaubanduse liidu statistika järgi juba vähemalt 15% kogu jaekaubanduse mahust. Kolme erineva valdkonna juhid räägivad, millised on tarbija ootused ja kuidas kasvava nõudlusega sammu pidada.
E-kaubandus moodustab Eesti e-kaubanduse liidu statistika järgi juba vähemalt 15% kogu jaekaubanduse mahust.
  • E-kaubandus moodustab Eesti e-kaubanduse liidu statistika järgi juba vähemalt 15% kogu jaekaubanduse mahust.
  • Foto: Liis Treimann
Barbora turundusjuhi Argo Kubja sõnul on e-kaubanduse suurimad väljakutsed kasvava nõudlusega sammu pidamine, kuna see nõuab palju tööjõudu, ning uusi viise, kuidas tööd automatiseerida. „Mida suurem on klientuur, seda rohkem tuleb vaeva näha klientide vajaduste täitmisega. See puudutab nii sortimenti, väärtuspakkumist, kui ka ettevõtte ülest kommunikatsiooni,“ ütles Kubja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele