"Elu lühim kruiis": Viking Line’i laev põrkas vastu kaid ja on nädalateks liinilt maas
Läänemerel Tallinkiga kõrvu seilava Viking Line’i laev põrkas kolmapäeval, 12. jaanuaril, Helsingis vastu kaid ja on nüüd nädalateks liinilt maas, kirjutab Helsingin Sanomat.
Pandeemia mõjutas möödunud aastal ebasoodsalt Viking Line’i jaoks nii tingimusi kui ka majandustulemusi. Samas toimus aasta jooksul mitu positiivset sündmust. Mais müüdi üks Viking Line’i seitsmest laevast Mariella ning detsembris asus kodusadama poole teele uus kliimanutikas laev Viking Glory.
Viking Line’i uus lipulaev Viking Glory alustas teekonda Hiinast Xiamenist kodusadamasse Turusse. Laeva juhib kapten Ulf Lindroos koos 40-liikmelise meeskonnaga. Ligi viis nädalat kestev reis kulgeb läbi Suessi kanali ja Gibraltari väina.
Tallinkiga võidu Läänemerel seilav Viking Line sai täna kätte uue laeva M/S Viking Glory, mille ehitas Hiina Shipbuilding Industry, teatas ettevõte Helsingi börsile.
DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar tunnistab intervjuus logistikauudistele, et Läänemerel toimuv konkurents on kohati üsna ebavõrdne, sest erinevad riigid maksavad oma laevafirmadele toetuseid väga erinevatel alustel.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.