Musta reede perioodil oli Venipaki ärimaht Eesti eraklientidele tarnitud kauba osas 36% suurem kui mullu samal ajal, selgub rahvusvahelise pakiveofirma müügistatistikast.
Pärast musta reedet kasvas Venipaki ladustamise ja pakendamise (fulfilment) teenus võrreldes läinud aasta sama ajaga 20 protsenti ja seda enim kaubagruppides nagu kosmeetika, mänguasjad, dekoratiivvalgustid ja raamatud. Aasta lõikes on Venipaki Eesti äri tõusuteel, olles praeguseks mullusega võrreldes kasvanud ligi 40%, teatas ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.