Kui varem tekkisid paki jälgimisandmetesse sündmused ka saadetise andmete liigutamisest, siis nüüd kuvatakse selguse huvides kliendile vaid paki füüsilist liikumist.

- Omniva pakiautomaat.
- Foto: Liis Treimann
Omniva operatsioonide juhi Evert Rööpsoni sõnul tekitas liiga detailne ning tehniline info klientides pigem segadust, mistõttu otsustati paki liikumise sündmusi jälgimisinfos lihtsustada. „Paki jälgimisel (Track & Trace süsteemis) tekitasid klientides segadust arvukad sündmused, mis märkisid paki andmete liikumist Omniva ja tolli vahel. Juhul, kui saadetise andmetes oli puudusi, võis selliseid edasi-tagasi liikumisi olla korduvalt ja see tekitas klientides tunde justkui nende pakk pendeldaks Omniva valdustes ühelt riiulilt teisele, selle asemel, et sihtkohta liikuda,“ selgitas Rööpson. „Nüüd näeb klient jälgimisinfos uut sündmust alles siis, kui pakk on ka päriselt liikunud.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.