TS Laevade parvlaevaga Tõll 22. juulil Kuivastu sadamas toimunud õnnetus ei juhtunud inimliku vea tõttu. Laeva pidama saamisel tekkis tehniline tõrge, teatab TS Laevad.

- Õnnetus parvlaevaga Tõll ei toimunud inimliku eksituse tõttu.
- Foto: TS Laevad
TS Laevade juhatuse liikme ja laevandusvaldkonna juhi Guldar Kivro sõnul jõudis parvlaeva Tõll õnnetuse sisejuurdluse komisjon täna otsusele, et õnnetuse puhul polnud tegemist inimliku eksitusega. “Vaatasime üle kõik meil olevad materjalid seoses parvlaevaga Tõll juhtunud õnnetusega. Nende põhjal saame otsustada, et laeva juhtinud vanemtüürimees tegi enda poolt kõik, et laev seisma saada.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuna ajutiselt on suurenenud nõudlus Hiiumaa ja Saaremaa vahel liikumiseks, tellib transpordiamet Sõru-Triigi laevaliinile reedel ja pühapäeval lisareise. Samuti tellitakse lisalende Tallinna ja Kärdla vahel.
TS Laevad otsustas 27. juulist 29. juulini teenindada Rohuküla-Heltermaa liini parvlaevadega Tiiu ja Leiger ning Virtsu-Kuivastu liini parvlaevadega Piret ja Regula. Öösel vastu reedet toimub taas parvlaevade vahetus, Tiiu suundub Saaremaa liinile ning Regula Hiiumaa liinile.
2. septembril asus Virtsu-Kuivastu liini reisijaid teenindama Eesti esimeseks hübriidreisilaevaks ümber ehitatud Tõll, mille akupangad võimaldavad sõita osaliselt elektril vähendades sellega diislikütuse hulka ja õhusaastet.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.