Eesti jättis Vesterbacka oma tunneliprojektiga üksi
Pärast Eesti loobumist Finest Bay tunneliprojekti eriplaneeringu algatamisest, üritas selle juht Peter Vesterbacka algatada tunneli keskkonnamõjude hinnangut. Kuid seegi on perspektiivitu ettevõtmine, kuna see eeldaks riigi eriplaneeringut. MKMi kantsler tunnistab, et Eesti huvi on olla ise tunneli arendaja rollis.
Soome visionäär ja tunneliprojekti Finest Bay Area eestvedaja Peter Vesterbacka.
Autor: Andras Kralla / Äripaev
Eesti valitsus jättis mullu tunneli eriplaneeringu algatamata, kuna kahtles nii arendaja välja pakutud ajakavas, tasuvusarvutustes kui projekti rahastajates, kirjutab ERR. Vesterbacka teatas seejärel, et plaanib ise korraldada tunneli keskkonnamõjude hindamise ning siis uuesti eriplaneeringut taotleda.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.