Autor: Logistikauudised.ee • 28. juuni 2021

Eesti jättis Vesterbacka oma tunneliprojektiga üksi

Pärast Eesti loobumist Finest Bay tunneliprojekti eriplaneeringu algatamisest, üritas selle juht Peter Vesterbacka algatada tunneli keskkonnamõjude hinnangut. Kuid seegi on perspektiivitu ettevõtmine, kuna see eeldaks riigi eriplaneeringut. MKMi kantsler tunnistab, et Eesti huvi on olla ise tunneli arendaja rollis.
Soome visionäär ja tunneliprojekti Finest Bay Area eestvedaja Peter Vesterbacka.
Foto: Andras Kralla / Äripaev

Eesti valitsus jättis mullu tunneli eriplaneeringu algatamata, kuna kahtles nii arendaja välja pakutud ajakavas, tasuvusarvutustes kui projekti rahastajates, kirjutab ERR. Vesterbacka teatas seejärel, et plaanib ise korraldada tunneli keskkonnamõjude hindamise ning siis uuesti eriplaneeringut taotleda.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077