• 28.06.21, 16:56

Eesti jättis Vesterbacka oma tunneliprojektiga üksi

Pärast Eesti loobumist Finest Bay tunneliprojekti eriplaneeringu algatamisest, üritas selle juht Peter Vesterbacka algatada tunneli keskkonnamõjude hinnangut. Kuid seegi on perspektiivitu ettevõtmine, kuna see eeldaks riigi eriplaneeringut. MKMi kantsler tunnistab, et Eesti huvi on olla ise tunneli arendaja rollis.
Soome visionäär ja tunneliprojekti Finest Bay Area eestvedaja Peter Vesterbacka.
  • Soome visionäär ja tunneliprojekti Finest Bay Area eestvedaja Peter Vesterbacka.
  • Foto: Andras Kralla / Äripaev
Eesti valitsus jättis mullu tunneli eriplaneeringu algatamata, kuna kahtles nii arendaja välja pakutud ajakavas, tasuvusarvutustes kui projekti rahastajates, kirjutab ERR. Vesterbacka teatas seejärel, et plaanib ise korraldada tunneli keskkonnamõjude hindamise ning siis uuesti eriplaneeringut taotleda.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.21, 16:54
Eesti ja Soome lõid käed transpordiprojektide ühises arendamises
Majandus- ja taristuminister Taavi Aas ning Soome transpordi- ja sideminister Timo Harakka allkirjastasid ühiste kavatsuste protokolli kahe riigi koostööks transpordisektoris, mis lisaks tunneli arendamisele sisaldab ka Rail Balticat jpm.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele