• 22.06.21, 09:14

Algas registreerimine Kütuseturu aastakonverentsile: diislikütuse aktsiis ja rohetulevik

Alates sellest nädalast on avatud registreerimine 15. septembril toimuvale 9. Kütuseturu aastakonverentsile, kus tänavu analüüsitakse diislikütuse aktsiisitõusu ja rohetehnoloogia arenguid.
Algas registreerimine Kütuseturu aastakonverentsile: diislikütuse aktsiis ja rohetulevik
Konverentsil räägitakse Euroopa roheleppe viimastest arengutest ja analüüsitakse leppe mõju Eestile, sh mootorikütuste maksustamisele. Lisaks analüüsitakse Euroopa kütuseturu trende ja Baltikumi vedelkütuste turgu.
Samuti on plaanis rääkida diislikütuse aktsiisitõusust ja uurida, kuidas hinnatõus vedajaid ja konkurentsiolukorda muudab. Luminori peaökonomist Tõnu Palm teeb ülevaate aktsiisi hinnatõusu mõjudest Eesti majandusele tervikuna.
Aruteluringis kohtuvad aktsiisiteemat arutama aga poliitikud. Oma esinemise on kinnitanud endine rahandusminister ja praegune EKRE juht Martin Helme ning Eesti Keskerakonna fraktsiooni liige Erki Savisaar.
Juttu on ka juba praegu transpordis kasutatavatest rohetehnoloogiatest ja vaatame ka tulevikku ja küsime, milliseid tehnoloogiaid kasutame tulevikus. Konverentsil teeme ülevaate ka tarbesõidukite tulevikutrendidest.
Konverentsi modereerib Urmas Vaino.
Tule osalema ja kaasa rääkima!
9. Kütuseturu aastakonverents toimub 15. septembril 2021 Viru konverentsikeskuses. Programmiga saate tutvuda SIIN ja registreerida SIIN.
Soodsaim piletihind kehtib vaid 2. juulini!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele