Algab Tallinna ringtee Kanama–Keila 2+2 teelõigu ehitus
Juunis algab Tallinna ringtee Kanama–Keila 2+2 teelõigu ehitus, mille käigus ehitatakse 4,6-kilomeetrine lõik neljarajaliseks maanteeks, et suurendada liiklusohutust, maantee läbilaskvust ja parandada sõidumugavust.
30. mail allkirjastasid Transpordiamet, AS Trev-2 Grupp ja Saue Vallavalitsus ehituslepingu riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 29,6-34,2 Kanama-Valingu neljarajalise lõigu väljaehitamiseks. Lepingu kogumaksumus on 22 362 221,50 eurot (km-ta), millest 85% rahastab Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond. Saue Vallavalitsuse finantseeritav osa on 227 000 eurot (km-ta). Lõigu ehitus kestab 20 kuud.
Möödunud nädalal sa allkirjad ehitusleping, mis tähistab paberil kokku lepitud Saue-Topi ühendustee rajamise reaalsuseks saamist - algavad ühendustee ehitustööd esmalt raadamise, väljakaevete ja pinnase äraveoga.
31. detsembril 2020 kuulutas Maanteeamet välja riigihanke Tallinna ringteel Kanama–Valingu lõigu ehitamiseks. 4,6-kilomeetrine lõik ehitatakse 2+2 sõidurajaga maanteeks, lisatakse mitmeid uusi ristmikke tunneleid.
Teid remonditakse tänavu rohkem kui 2000 kilomeetri ulatuses ning selleks on ette nähtud veidi üle 250 miljoni euro, millest suure osa saab 2+2 teede ehitus.
Käesoleval aastal tehakse Eestis ehitus- ja remonditöid 2081 kilomeetril riigiteedel, uusi teid ehitatakse juurde 20 kilomeetrit. Millised on suuremad tee-ehitusprojektid?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.