Algab Tallinna ringtee Kanama–Keila 2+2 teelõigu ehitus
Juunis algab Tallinna ringtee Kanama–Keila 2+2 teelõigu ehitus, mille käigus ehitatakse 4,6-kilomeetrine lõik neljarajaliseks maanteeks, et suurendada liiklusohutust, maantee läbilaskvust ja parandada sõidumugavust.
30. mail allkirjastasid Transpordiamet, AS Trev-2 Grupp ja Saue Vallavalitsus ehituslepingu riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 29,6-34,2 Kanama-Valingu neljarajalise lõigu väljaehitamiseks. Lepingu kogumaksumus on 22 362 221,50 eurot (km-ta), millest 85% rahastab Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond. Saue Vallavalitsuse finantseeritav osa on 227 000 eurot (km-ta). Lõigu ehitus kestab 20 kuud.
Möödunud nädalal sa allkirjad ehitusleping, mis tähistab paberil kokku lepitud Saue-Topi ühendustee rajamise reaalsuseks saamist - algavad ühendustee ehitustööd esmalt raadamise, väljakaevete ja pinnase äraveoga.
31. detsembril 2020 kuulutas Maanteeamet välja riigihanke Tallinna ringteel Kanama–Valingu lõigu ehitamiseks. 4,6-kilomeetrine lõik ehitatakse 2+2 sõidurajaga maanteeks, lisatakse mitmeid uusi ristmikke tunneleid.
Teid remonditakse tänavu rohkem kui 2000 kilomeetri ulatuses ning selleks on ette nähtud veidi üle 250 miljoni euro, millest suure osa saab 2+2 teede ehitus.
Käesoleval aastal tehakse Eestis ehitus- ja remonditöid 2081 kilomeetril riigiteedel, uusi teid ehitatakse juurde 20 kilomeetrit. Millised on suuremad tee-ehitusprojektid?
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.