Koroonapandeemia ajal kasvanud väikelaevade müügi paratamatu tagajärg on see, et veesõidukitega juhtub ka rohkem õnnetusi. Viimase aasta jooksul on ERGOs registreeritud 49 väikelaevadega seotud kahjujuhtumit, kusjuures suurim neist küündis lausa 50 000 euroni, teatas kindlustusselts.

- Eestis on üha enam hakatud väikelaevu soetama.
- Foto: Veiko Tõkman
„Eestis on transpordiameti andmetel registreeritud umbes 33 000 väikelaeva ja nende arv suureneb pidevalt. Kuna väikelaevad on tihti kallid ja merel on ohte palju, kasutatakse väikelaevakindlustust aina agaramalt. Kindlustus kaitseb ohtude vastu nii maal kui merel, olgu tegemist õnnetuse, kokkupõrke, karile sõitmise, varguse, tulekahju või millegi muuga,“ selgitas ERGO kindlustuse varakahjude osakonna juht Erko Makienko.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.