Kokkuhoiukava lubab jätkata põhimaanteede neljarajaliseks ehitamist
Valitsus jõudis riigieelarve strateegia aruteludel põhimõttelisele kokkuleppele jätkata Tallinnast Tartu, Pärnu ja Narva viivate maanteede järk-järgult neljarajaliseks ehitamisega ning ka edaspidi remontida ja muuta kruusateid tolmuvabaks.
Kose-Võõbu neljarajaline teelõik saab jätku kuni Mäoni.
Foto: Tõnu Tramm
Teehoidu kavatseb valitsus riigieelarvest suunata järgmisel neljal aastal 655,9 miljonit eurot, millele lisanduvad Euroopa Liidu 2021-2027 eelarveperioodi Ühtekuuluvusfondi vahendid 159 miljonit euro ulatuses. Seega lähimal kahel aastal teede investeeringud oluliselt ei vähene.
Inimestele tasuta bussisõit läheb riigile järjest kulukamaks ega pole inimesi autodest bussidesse meelitanud, leiab maakondlikku ühistransporti analüüsinud riigikontroll oma auditis.
Rail Baltica ja 2+2 teede ehitus toovad teravalt luubi alla uute karjääride avamise, mis viimastel aastatel on olnud pea võimatu kohalike vastuseisu tõttu. Kogukonnad aga ei lase endast enam jõuga üle sõita ja lubavad vastu võidelda, kui asukoha ja tasude üle kokkuleppele ei jõuta.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.