Koroona tõttu suurenenud nõudlus elektroonikakiipide vastu ning katkenud tarneahelad on oluliselt pidurdanud autotehaste tootmisvõimsust ja uute sõidukite kättesaadavust. Tekkinud olukord on omakorda loonud soodsa pinnase elektriautode levikule.

- Volkswageni elektriautod.
Møller Auto suurettevõtete osakonnajuht Eero Kalm selgitas, et koroona tulekul tõusis maailmas hüppeliselt nõudlus kodukontorites vajaliku elektroonika, meditsiinitehnika jms järele, mis tekitas suure elektroonikakiipide puuduse. „Ka autotööstus ei teadnud algselt, mida täpsemalt viirus endaga kaasa toob, mistõttu ei olnud sõidukite tootmiseks vajalikke kiipe palju ette varutud. Selle tulemusel olemegi jõudnud olukorda, kus terves maailmas on sõidukite tootmine pidurdunud,“ märkis Kalm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.