Segadus, mille Suessi kanali konteinerlaevaõnnetus endaga kaasa tõi, on totaalne, tõdevad Eesti suuremate logistikaettevõtete juhid. Juba praegu on Euroopa sadamates tohutu konteinerite puudus ja kui need siis ühel hetkel kõik korraga tulema hakkavad, saab kaos olema vastupidine. Rääkimata paari nädala jagu pikenevatest tarneahelatest.
CF&Si tegevjuht Tiit Arus tunnistas logistikauudistele, et ettevõtte telefonid on olnud punased alates hetkest, mil Taiwani päritolu konteinerlaev Suessi kanali kaldasse rammis. „Praegu ei paku mõned suured ekspedeerijad isegi enam hinda konteineritele, sest mitte keegi ei tea, mis saama hakkab,“ tunnistas Arus, kelle sõnul pole kahtlustki, et ka väga paljud Eesti ettevõtted saavad selle läbi kannatada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.