Aasta lõpuks võiksid kõik riigimetsast varutud ümarpuitu vedavad autojuhid olla kutsetunnistusega. Metsaveo autode juhtide täiendkoolitust pakub Luua Metsanduskool.
Vajadusest metsaveo veokijuhtide kutsestandardi järele räägiti aastaid. Ka 2016. aastal koostatud metsandusvaldkonna tööjõutrende analüüsiv OSKA raport rõhutas seda vajadust. Kutsestandardi koostamises osalesid Eesti Metsa- ja Puidutööstuse Liit, Riigimetsa Majandamise Keskus, Autoettevõtete Liit ja Luua Metsanduskool. Esimeste kutseksamiteni jõuti eelmise aasta suvel.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.