Statistikaameti andmetel jäi Eesti sadamate kaubamaht 2020. aastal eelneva aastaga samale tasemele, ulatudes 37,6 miljoni tonnini.

- Muuga sadam.
- Foto: LIIS TREIMANN
Statistikaameti analüütik Birgitta Ojamaa ütleb, et eelmise aasta keeruline majandusolukord puudutas rängalt sõitjate merevedu, aga ei mõjutanud sadamate kaubaveo mahte. „Toimusid väikesed muutused kaupade lastimises ja lossimises, kuid kaubamahud suurenesid võrreldes 2019. aastaga vaid 0,1%,“ lisab Ojamaa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink tõstis oktoobris reisipiirangute tõttu kaubaveohindu, pärast Eesti ja Soome vahelise teeninduskohustuse hanke võitu otsustas laevafirma aga langetada hinnad taas oktoobrieelsele tasemele ning tõsta ka väljumiste arvu.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.