Tallink tõstis oktoobris reisipiirangute tõttu kaubaveohindu, pärast Eesti ja Soome vahelise teeninduskohustuse hanke võitu otsustas laevafirma aga langetada hinnad taas oktoobrieelsele tasemele ning tõsta ka väljumiste arvu.
Soome Transpordi- ja Kommunikatsiooniamet (TRAFICOM) teatas möödunud reedel, et Eesti ja Soome vahelise kaubavedude kindlustamise hanke on võitnud Tallink Grupp ja Viking Line, mis võimaldab Talinkil tõsta väljumiste arvu ning langetada samal ajal kaubaveohinnad oktoobrieelsele tasemele.
Soome transpordiagentuur Traficom otsustas kehtestada Helsingi-Tallinna laevaliikluse kohustuse, et vähendada koroonakriisist tulenevat kahju. Hanke võitsid Tallink ja Viking Line.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.