• 29.12.20, 09:37

Miks paigutatakse veokid parvlaeva laadimise käigus ettepoole?

Sõiduautodega parvlaevadel reisijatel on tihti küsimus, miks veokid enamasti ettepoole paigutatakse ja need siis hiljem maanteel teisi liiklejaid takistama hakkavad? Taltech Eesti Mereakadeemia mereveonduse ja sadamatöö korraldamise programmijuhil Tõnis Hunt selgitab olukorda.
Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Foto: TS Laevad
Laeva laadimise puhul on kõige olulisem tagada meeskonna ja laeva ohutus, lasti vigastusteta sihtsadamasse toimetamine, laeva kandevõime ja mahutavuse parim ärakasutatavus ning vähim laadimise ja lossimise aeg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele