• 29.12.20, 09:37

Miks paigutatakse veokid parvlaeva laadimise käigus ettepoole?

Sõiduautodega parvlaevadel reisijatel on tihti küsimus, miks veokid enamasti ettepoole paigutatakse ja need siis hiljem maanteel teisi liiklejaid takistama hakkavad? Taltech Eesti Mereakadeemia mereveonduse ja sadamatöö korraldamise programmijuhil Tõnis Hunt selgitab olukorda.
Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Foto: TS Laevad
Laeva laadimise puhul on kõige olulisem tagada meeskonna ja laeva ohutus, lasti vigastusteta sihtsadamasse toimetamine, laeva kandevõime ja mahutavuse parim ärakasutatavus ning vähim laadimise ja lossimise aeg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele