• 29.12.20, 09:37

Miks paigutatakse veokid parvlaeva laadimise käigus ettepoole?

Sõiduautodega parvlaevadel reisijatel on tihti küsimus, miks veokid enamasti ettepoole paigutatakse ja need siis hiljem maanteel teisi liiklejaid takistama hakkavad? Taltech Eesti Mereakadeemia mereveonduse ja sadamatöö korraldamise programmijuhil Tõnis Hunt selgitab olukorda.
Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Foto: TS Laevad
Laeva laadimise puhul on kõige olulisem tagada meeskonna ja laeva ohutus, lasti vigastusteta sihtsadamasse toimetamine, laeva kandevõime ja mahutavuse parim ärakasutatavus ning vähim laadimise ja lossimise aeg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele