• 29.12.20, 09:37

Miks paigutatakse veokid parvlaeva laadimise käigus ettepoole?

Sõiduautodega parvlaevadel reisijatel on tihti küsimus, miks veokid enamasti ettepoole paigutatakse ja need siis hiljem maanteel teisi liiklejaid takistama hakkavad? Taltech Eesti Mereakadeemia mereveonduse ja sadamatöö korraldamise programmijuhil Tõnis Hunt selgitab olukorda.
Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Sageli on laeva lossimiseks aega vaid loetud minutid ja laeva tasakaalu säilitamine on selle juures üks olulisemaid eesmärke.
  • Foto: TS Laevad
Laeva laadimise puhul on kõige olulisem tagada meeskonna ja laeva ohutus, lasti vigastusteta sihtsadamasse toimetamine, laeva kandevõime ja mahutavuse parim ärakasutatavus ning vähim laadimise ja lossimise aeg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele