• 10.12.20, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MS Finlandia hakkab Tallinna Vanasadamas kasutama kaldaelektrit

Eckerö Line’i reisiparvlaev MS Finlandia ühendatakse Tallinna Vanasadama A-terminalis kaldavõrguga. See võimaldab sadamas viibimise ajal välja lülitada elektrit genereerivad mootorid, et vähendada keskkonnamõjusid ning laeva kütusekulu.
MS Finlandia hakkab Tallinna Vanasadamas kasutama kaldaelektrit
Novembrikuu keskel allkirjastasid Tallinna Sadam ja Eckerö Line lepingu, mille alusel hakkab MS Finlandia Tallinna Sadamas viibimise ajal kasutama kaldaelektrit. Lepingu sõlmimise eelduseks oli kaldaelektriseadmete paigaldus Vanasadama kaile, laeval vajalike muudatuste ja ümberehituste tegemine ning alajaama ehitamine MS Finlandia pardale.

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.19, 12:37
Elektriühendus sadamaga nõuab ettevalmistusi ka laevaomanikelt
Tallinna sadam lõpetab lähipäevil Vanasadama kaidele esimeste kaldaelektriseadmete paigaldustöödega, et laevad ei peaks seistes diiselmootoritega ise voolu tootma ja õhku saastama. Selleks pidi aga Tallink laevade korpustesse uue luugi tegemiseks spetsiaalse augu lõikama.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele