• 18.12.19, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektriühendus sadamaga nõuab ettevalmistusi ka laevaomanikelt

Tallinna sadam lõpetab lähipäevil Vanasadama kaidele esimeste kaldaelektriseadmete paigaldustöödega, et laevad ei peaks seistes diiselmootoritega ise voolu tootma ja õhku saastama. Selleks pidi aga Tallink laevade korpustesse uue luugi tegemiseks spetsiaalse augu lõikama.
Elektriühendus sadamaga nõuab ettevalmistusi ka laevaomanikelt
Tallinna Vanasadamas on lähipäevil lõppemas kaldapealsed tööd elektriühenduse rajamiseks sadamas seisvatele laevadele. Selle abil saavad laevad maapealset elektrit kasutades vähendada laevamootorite heitgaase ja mürareostust. Üksjagu ettevalmistustöid nõuab see aga ka laevaomanikelt. Tallinki keskkonna- ja jätkusuutlikkuse spetsialisti Andrus Vaheri sõnul pidid nad selleks laeva korpusesse suisa spetsiaalse augu lõikama. Esimesena saavadki ühenduse Tallinki Rootsi liini laevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele