E-kaubanduse jõhkra kasvu tulemus: jõulukinke kõigile ei jagu
Kevadine eriolukord kasvatas mitme Eesti suure e-kaupleja mahtusid 200–300%. Kiire kasv ei too kaasa ainult suurenenud käibe- ja kasuminumbreid, vaid ka kaubapuudust ja tarneraskusi.
Hansaposti omanik Hobby Hall Group OÜ on juba aastaid kasvanud 30–40% aastas. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Taavi Rajur ja Urmas Türk.
Foto: Erakogu
“Ilma naljata – kutsun rahvast sel aastal jõulukinke aegsasti varuma. Kõigile neid sel aastal ei jätku,” ütles Hobby Hall Group OÜ juhatuse liige Taavi Rajur.
Valearvestused rahvusvahelises transiidiäris ning rahavoogude juhtimises tõmbasid Eesti Postil hinge nii kinni, et omanikku teavitati peatselt tekkida võivast maksejõuetusest. See oli alarmeeriv häirekell, mis sundis poliitikuid lõpuks jalgu kõhu alt välja võtma, kirjutab tänane Äripäev.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.