Teedeinsener Ain Kendra küsis Ehitusuudiste teemaveebi vahendusel, miks on Rail Balticu tasuvusarvutuses endiselt 4 miljardi euro suurune auk? RB Raili Eesti ja Soome esinduse juhi Aivar Jaeski sõnul pole Kendra järeldused tõesed, aga kinnitas, et tasuvusarvutused lähevad veel värskendamisele.
"Varem on kinnitatud, et kui projekt valmis, korrigeeritakse ka tasuvusarvutus. Reeglina tehakse tasuvusarvutus siiski enne kopa maassepanekut ja ilmselt saab viimane lõik projektist lõplikult valmis alles 2025. Kas sellest võib teha järelduse, et veel viis aastat tuleks oodata, enne kui Rail Baltica esitab korrigeeritud tasuvusarvutuse?" küsis Kendra.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.