Tallink teatas, et tõstab oktoobrist Eesti ja Soome vahel kaubavedude hindu ning vähendab laevaliiklust, logistikafirmad kritiseerivad laevafirma otsust.

- Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni juhatuse liikme Toomas Orutari sõnul ei klapi see, et Tallink saab riigilist toetusi, kuid virutab laksuga hinnale juurde.
- Foto: Raul Mee
ELEA (Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni) juhatuse liikme Toomas Orutari sõnul asjad ei klapi. „Eesti valitsus toetas Tallinkit, saab toetust ja virutab laksuga hinnale juurde nii, et Eesti eksport kannatab selle all,“ ütles ta. „Hinnatõusud kanduvad lähiajal edasi transpordiettevõtetelt kogu ekspordisektorile, mis omakorda mõjutab negatiivselt Eesti ekspordi sektori konkurentsi võimekust."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Valitsus hüvitab järgmise aasta riigieelarvest reisilaevafirmade tööjõukulu 7,7 miljoni euroga, selle aasta teiseks pooleks on ette nähtud 3,7 miljonit eurot.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.