Uue teelõigu pidulik avamistseremoonia algab 14. augustil kell 11 Ardu viaduktil, liiklus avatakse selle raames reede südapäeva paiku. Tegemist on ühe suurima tee-ehitusega taasiseseisvunud Eestis, kui korraga ehitati valmis täiesti uus 23-kilomeetri pikkune neljarajaline teelõik, mis toob Tallinna ja Tartu üksteisele lähemale 3 kilomeetri ja ca 6 minuti võrra.
Valitsuse liikluskomisjonis kiideti heaks Maanteeameti ettepanek lubada Kose–Mäo valmival 2+2 lõigul katseliselt 120 km/h piirkiirust ning anti ülevaade viimase 12 kuu liiklusolukorrast ja arengutest.
6. juulil 2020 algasid suuremahulised uue neljarajalise Võõbu–Mäo teelõigu ehitustööd objekti alguses Võõbu sõlmes, Korba sillal ning samaaegselt toimub trassi koridoris kändude juurimine ja kaevetööd.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.