Koroonakriis ja sellest tulenev eriolukord mõjutas sõidukikahjudega seotud statistikat. Perioodil märts–mai vähenes nii kasko- kui liikluskindlustuse kahjuavalduste arv võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ligi 31%, näitab kindlustusseltsi Swedbank P&C Insurance AS statistika.

- Vähem liiklust, vähem liikluskahjusid.
- Foto: Raul Mee
“Hetkest, mil riigis kuulutati välja eriolukord, oli tulemust näha ka liikluses,” sõnas Swedbanki liiklus- ja kaskokindlustuse valdkonnajuht Eivo Kisand. “Alates 12. märtsist, mil kehtestati liikumispiirang, jäi ka liikluses osalejaid tunduvalt vähemaks – muidu harjumuspäraseks saanud ummikuid oli vähem ning poodide parklad olid tühjad. Ära jäid ka massiüritused. Inimesed võtsid pandeemia väljakuulutamist tõsiselt ning püsisid kodus. Sellest tulenevalt vähenesid ka võimalused õnnetusjuhtumiteks, mida kinnitab kahjukäsitluse statistika.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.