• 03.08.20, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eriolukord vähendas kolmandiku võrra sõidukitega seotud kahjusid

Koroonakriis ja sellest tulenev eriolukord mõjutas sõidukikahjudega seotud statistikat. Perioodil märts–mai vähenes nii kasko- kui liikluskindlustuse kahjuavalduste arv võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ligi 31%, näitab kindlustusseltsi Swedbank P&C Insurance AS statistika.
Vähem liiklust, vähem liikluskahjusid.
  • Vähem liiklust, vähem liikluskahjusid.
  • Foto: Raul Mee
“Hetkest, mil riigis kuulutati välja eriolukord, oli tulemust näha ka liikluses,” sõnas Swedbanki liiklus- ja kaskokindlustuse valdkonnajuht Eivo Kisand. “Alates 12. märtsist, mil kehtestati liikumispiirang, jäi ka liikluses osalejaid tunduvalt vähemaks – muidu harjumuspäraseks saanud ummikuid oli vähem ning poodide parklad olid tühjad. Ära jäid ka massiüritused. Inimesed võtsid pandeemia väljakuulutamist tõsiselt ning püsisid kodus. Sellest tulenevalt vähenesid ka võimalused õnnetusjuhtumiteks, mida kinnitab kahjukäsitluse statistika.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele