• 14.07.20, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kaubavedajad: Euroopa Liidu transpordireform ahistab äärealasid

Eelmisel nädalal Euroopa Parlamendis suurriikide saadikute poolt läbi surutud maanteetranspordi reformi tõttu süüakse rahvusvaheliste kaubavedudega tegelevad Eesti ettevõtted nende hinnangul Kesk-Euroopa turult järgmise 18 kuu jooksul lihtsalt välja.
Kolmandik Baltikumi kaugsõidu veokijuhtidest võivad lähiaastail enda töökoha Euroopa Liidu maanteetranspordi reformi tõttu kaotada, kuna muudatused soosivad Lääne- ja Kesk-Euroopa veofirmasid.
  • Kolmandik Baltikumi kaugsõidu veokijuhtidest võivad lähiaastail enda töökoha Euroopa Liidu maanteetranspordi reformi tõttu kaotada, kuna muudatused soosivad Lääne- ja Kesk-Euroopa veofirmasid.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Peaasjalikult teeb Eesti autovedajatele muret nii juhtide kui ka veokite regulaarse kojutoomise nõue. Näiteks varem uute sõiduautode vedamisele Kesk- ja Lääne-Euroopas keskendunud Põlvamaa firma Hert-Transport on nii veokid kui ka juhid Eestisse toonud ning plaanib vähemalt lähiajal keskenduda Balti ja Skandinaavia vedudele, ütles ettevõtte juhatuse liige Tarmo Tšernjavski.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele