Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti tee-ehitajatel hakkab asfalt otsa saama
Eesti teedeehitajatel napib suurima varustaja Nynase tarneprobleemide tõttu bituumenit ja nii mõnigi projekt on seetõttu häiritud. Nynase juht lubab olukorra paranemist, samal ajal pingutavad konkurendid turuliidri troonilt tõukamise nimel.
Nynase juhataja Indrek Tepp tunnistas viimastel nädalatel veelgi süvenenud suuri bituumeni tarneraskusi.
Foto: Andras Kralla
Jaanuaris kirjutas Äripäev, kuidas Venezuelale kehtestatud sanktsioonid on pannud rahvusvahelise bituumenitootja Nynas AB ja selle Eestis tegutseva tütarfirma AS Nynase raskesse olukorda. Tol korral ütles ettevõtte Eesti firma juht Indrek Tepp, et paanikaks ei ole põhjust ning suuremad tarneprobleemid on ületatud. Pool aastat hiljem on olukord siiski halvenenud.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.