• 06.07.20, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tee-ehitajatel hakkab asfalt otsa saama

Eesti teedeehitajatel napib suurima varustaja Nynase tarneprobleemide tõttu bituumenit ja nii mõnigi projekt on seetõttu häiritud. Nynase juht lubab olukorra paranemist, samal ajal pingutavad konkurendid turuliidri troonilt tõukamise nimel.
Nynase juhataja Indrek Tepp tunnistas viimastel nädalatel veelgi süvenenud suuri bituumeni tarneraskusi.
  • Nynase juhataja Indrek Tepp tunnistas viimastel nädalatel veelgi süvenenud suuri bituumeni tarneraskusi.
  • Foto: Andras Kralla
Jaanuaris kirjutas Äripäev, kuidas Venezuelale kehtestatud sanktsioonid on pannud rahvusvahelise bituumenitootja Nynas AB ja selle Eestis tegutseva tütarfirma AS Nynase raskesse olukorda. Tol korral ütles ettevõtte Eesti firma juht Indrek Tepp, et paanikaks ei ole põhjust ning suuremad tarneprobleemid on ületatud. Pool aastat hiljem on olukord siiski halvenenud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele