Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
DPD laiendab pakiautomaatide võrgustikku 100 automaadi võrra
DPD Eesti alustab septembrist suuremahulise pakiautomaatide võrgustiku laiendamisega, mille käigus tõuseb ettevõtte pakiautomaatide arv Eestis 100 automaadi võrra kokku 206 pakiautomaadini.
Lisaks Eesti sajale uuele pakiautomaadile paigaldatakse kokku 270 pakiautomaati ka Lätis ja Leedus ning projekti koguinvesteering Baltikumis küündib 8 miljoni euroni. Möödunud aastal lisas DPD Eestis 32 uut pakiautomaati ning laiendas 21 olemasolevat. Eelkõige tullakse uute paigaldatavate pakiautomaatidega klientidele lähemale ehk paljud uued asukohad saavad olema väiksemates asulates ja linnade elamupiirkondades.
DPD Eesti AS teenis värskelt esitatud majandusaasta aruande põhjal mullu 24,64 miljoni eurose käibe juures 1,62 miljonit eurot tegevuskasumit. Seda on rohkem kui aasta varem, kasvu ootab ettevõte ka tänavuselt aastalt.
Üheksa inimest kümnest on poole aasta jooksul saanud mõne postipaki, selgub Kantar Emori pakiveoteenuste turu kasvupotentsiaali uuringust. Aasta varem oli pakisaajaid kolmveerand elanikkonnast. Märkimisväärselt on suurenenud kullerteenuste kasutajate hulk.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.