Üheksa inimest kümnest on poole aasta jooksul saanud mõne postipaki, selgub Kantar Emori pakiveoteenuste turu kasvupotentsiaali uuringust. Aasta varem oli pakisaajaid kolmveerand elanikkonnast. Märkimisväärselt on suurenenud kullerteenuste kasutajate hulk.

- Omniva eristub turul selgelt parima pakiautomaatide võrgustikuga, olles kuvandi liider pakiautomaatide paiknemisel nii kodu läheduses kui ka liikumistrajektooril Foto: Liis Treimann
Kindlasti on pakiveoteenustega kokkupuuted suurenenud tänu kaks kuud kehtinud eriolukorrale, mil tavakaubandus oli suures osas suletud. „Liikumispiirangute tõttu koju jäänud inimestele osutus mugavaks ja sageli ka ainuvõimalikuks lahenduseks tellida vajalikud kaubad omale koju või kodu lähedal asuvasse pakiautomaati,” märkis Kantar Emori uuringuspetsialist Mari-Ann Ploom. Postipakkide tellimine on kõige enam kasvanud vanemate inimeste, maa-asulate elanike ning ka ettevõtjate seas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.