• 07.05.20, 16:32

Tarbesõidukite müük tegi aprillis läbi ränga kukkumise

Uute tarbesõidukite müük oli tänavu aprillis võrreldes möödunud aasta sama kuuga üle kahe korra väiksem, kukkudes 505lt sõidukilt 244ni. Protsentuaalselt oli tarbesõidukite müügi langus 52%, selgub Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu kokkuvõttest.
Kõike vapramalt pidas aprilli müügilangusele vastu Peugeot, mille müük kukkus vaid kahe auto võrra. Peugeot Partner oli ka aprilli müüdum tarbesõiduk.
  • Kõike vapramalt pidas aprilli müügilangusele vastu Peugeot, mille müük kukkus vaid kahe auto võrra. Peugeot Partner oli ka aprilli müüdum tarbesõiduk.
  • Foto: Peugeot
Segmentide lõikes oli suurim langus suuremate kaubikute seas, mille müük kukkus koguni 74,3%, mulluse 183 kaubiku asemel müüdi tänavu vaid 47 kaubikut. Raskeveokite müük langes 58,4%. Suhteliselt hästi suutis mullust taset hoida vaid Peugeot, mille müük oli vaid kahe auto võrra väiksem ning tema väikekaubik Partner oli ka aprillikuu müüduim auto.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele