Uute tarbesõidukite müük oli tänavu aprillis võrreldes möödunud aasta sama kuuga üle kahe korra väiksem, kukkudes 505lt sõidukilt 244ni. Protsentuaalselt oli tarbesõidukite müügi langus 52%, selgub Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu kokkuvõttest.

- Kõike vapramalt pidas aprilli müügilangusele vastu Peugeot, mille müük kukkus vaid kahe auto võrra. Peugeot Partner oli ka aprilli müüdum tarbesõiduk.
- Foto: Peugeot
Segmentide lõikes oli suurim langus suuremate kaubikute seas, mille müük kukkus koguni 74,3%, mulluse 183 kaubiku asemel müüdi tänavu vaid 47 kaubikut. Raskeveokite müük langes 58,4%. Suhteliselt hästi suutis mullust taset hoida vaid Peugeot, mille müük oli vaid kahe auto võrra väiksem ning tema väikekaubik Partner oli ka aprillikuu müüduim auto.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.