Alates 14. aprillist saavad kliendid ePrismast tellitud kaubad kätte ka Lasnamäe Prisma drive-in teeninduspunktis Mustakivi teel.

- Veebis tellitud kaubale saab ise järele minna Lasnamäe Prisma taga asuvasse teeninduspunkti.
- Foto: Prisma
ePrisma juht Helga Kumeli sõnul on Lasnamäel ePrisma teeninduspunkti avamine osa ettevõtte laienemisplaanidest. „ePrisma töötajate arv on viimastel kuudel mitemekordistunud. Muuhulgas oleme saanud pakkuda tööd ka paljudele Viru hotellis hetkel rakenduseta jäänud töötajale,“ märkis Kumel.
Lasnamäel alustatakse tööd esialgu kahes vahetuses ning nõudluse kasvades ollakse valmis teenust laiendama. Lasnamäe drive-in’is saavad kliendid eelnevalt veebis tellitud kaubale ise järele tulla hoone taga asuvasse teeninduspunkti (fotol).
Seoses kordades suurenenud koormusega võib ePrisma veebis tellimuste vormistamisel ette tulla ajutisi tõrkeid. ePrismas saab tellimusi teha 7 päeva ette, tellimuste ajad täituvad kiiresti, kuid neid lisatakse pidevalt juurde.
„Soovitan esmalt oma ostukorv vormistada ning salvestada ning kui hetkel vabu aegu pole, siis jätta see ootele. Aeg-ajalt tasub seejärel käia ePrisma veebis vaatamas, kas on uusi tarneaegu lisatud,“ selgitas Kumel.
Lisainfot ePrisma teenuste kohta leiab ka
siit. Prisma jaekett tegutseb Eestis alates 2000. aastast ja ePrisma 2015. aastast. Ketil on Tallinnas, Tartus ja Narvas ühtekokku üheksa kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd pea 800 inimesele.
Prisma on kõige laiema valiku ja püsivalt soodsate hindadega poekett Eestis. Prisma Peremarket kuulub kaubanduskontserni S-Grupp, mis tegutseb Soome, Eesti ja Venemaa turgudel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.