Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Väike seltskond e-ostlejaid teeb 88% netiostudest
Kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud uuest üleeuroopalisest uuringust selgub, et Eesti aktiivne e-ostleja, ehk kuus vähemalt ühe netiostu tegev inimene, vastutab kõikidest Eestis tehtavatest netiostudest tervelt 88% protsendi eest.
DPD Eesti E-ärisuuna juht Margot Heinsalu. Foto: DPD
Neljandat aastat läbiviidud DPD üleeuroopalise uuringu järgi veavad Eesti e-kaubandust suures osas just nö aktiivsed ostjad, kes teevad igas kuus interneti kaudu vähemalt ühe ostu. Aktiivsed e-ostlejad moodustavad 38% kõikidest Eesti netiostlejatest, kuid nende ostud moodustavad tervelt 88% kogu Eesti netikaubanduse mahust.
Kui seni on pakiautomaadid oma asukohad leidnud peamiselt kaubanduskeskuste läheduses, siis uue trendina kavandatakse pakiautomaate üha rohkem ka suuremate ärihoonete juurde. Eraklient pääseb automaadile ligi kohe töö juures olles ning ettevõte ise saab endale praktiliselt isikliku pakiautomaadi.
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.