• 11.02.20, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saarlased ja läänlased eelistavad püsiühendust üle suure väina, muhulased aga mitte

Maanteeameti tellitud uuringust selgus, et Saaremaa ja Lääneranna valdade elanikud pooldavad püsiühenduse ehk silla või tunneli loomist üle Suure väina. Muhu valla elanikud seda pigem ei soovi.
Muhu ja Saaremaa vahelise silla võimalik asukoht.
  • Muhu ja Saaremaa vahelise silla võimalik asukoht.
  • Foto: Saartesillad.ee
68% Saaremaa, 37% Muhu ning 66% Lääneranna valdade elanikest pooldab või pigem pooldab püsiühenduse loomist üle Suure väina. Lisaks pooldas või pigem pooldas püsiühenduse loomist üle Suure väina 77% Saaremaa, 46% Muhu ja 62% Lääneranna valdades registreeritud ettevõtjatest. Kindlasti ei poolda püsiühenduse loomist 12% Saaremaa, 39% Muhu ning 8% Lääneranna valdade elanikest.

Seotud lood

Arvamused
  • 09.08.16, 12:15
Saaremaa sild tuleb pärast oravaid
Saaremaa silda tuleks rahastada ELi rahaga, Tallinna Sadama tellitud praamide mahamüümise ja riigilaenuga, kirjutab ettevõtja ja majandusteaduste dotsent Endel Oja.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele