• 11.02.20, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saarlased ja läänlased eelistavad püsiühendust üle suure väina, muhulased aga mitte

Maanteeameti tellitud uuringust selgus, et Saaremaa ja Lääneranna valdade elanikud pooldavad püsiühenduse ehk silla või tunneli loomist üle Suure väina. Muhu valla elanikud seda pigem ei soovi.
Muhu ja Saaremaa vahelise silla võimalik asukoht.
  • Muhu ja Saaremaa vahelise silla võimalik asukoht.
  • Foto: Saartesillad.ee
68% Saaremaa, 37% Muhu ning 66% Lääneranna valdade elanikest pooldab või pigem pooldab püsiühenduse loomist üle Suure väina. Lisaks pooldas või pigem pooldas püsiühenduse loomist üle Suure väina 77% Saaremaa, 46% Muhu ja 62% Lääneranna valdades registreeritud ettevõtjatest. Kindlasti ei poolda püsiühenduse loomist 12% Saaremaa, 39% Muhu ning 8% Lääneranna valdade elanikest.

Seotud lood

Arvamused
  • 09.08.16, 12:15
Saaremaa sild tuleb pärast oravaid
Saaremaa silda tuleks rahastada ELi rahaga, Tallinna Sadama tellitud praamide mahamüümise ja riigilaenuga, kirjutab ettevõtja ja majandusteaduste dotsent Endel Oja.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele