• 23.09.19, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võõbu-Mäo teelõik on esimene averuse kandidaat

Valitsus tahab maanteede neljarajaliseks ehitamise pilootprojektiga välja tulla juba järgmisel aastal ning esimene tõenäoline kandidaat on praegu projekteeritav Võõbu-Mäo teelõik Tallinna–Tartu maanteel.
Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon arutas tänasel avalikul istungil avaliku ja erasektori koostöö (PPP) võimalusi ja kogemusi maanteede ehitamisel. Komisjoni istungile olid kutsutud rahandusminister Martin Helme ja riigikontrolör Janar Holm. Komisjoni esimees on Jürgen Ligi.
  • Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon arutas tänasel avalikul istungil avaliku ja erasektori koostöö (PPP) võimalusi ja kogemusi maanteede ehitamisel. Komisjoni istungile olid kutsutud rahandusminister Martin Helme ja riigikontrolör Janar Holm. Komisjoni esimees on Jürgen Ligi.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Selleks, et teid saaks avaliku ja erasektori koostöös (averus) koos ehitada, on vaja muuta seadust või võtta vastu juhend, viimasel puhul on raamistik Euroopa Komisjoni poolt laias laastus antud, rääkis rahandusminister Martin Helme riigikogu riigieelarve erikomisjoni avalikul istungil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele