• 02.09.19, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talsinki tunnel sai tagasilöögi merepõhjast

Esialgsed geoloogilised uurimised Helsingi-Tallinna tunneli rajamiseks paljastasid, et tunneli kaevamine või puurimine Soome lahe alla võib eeldada inseneridelt erakordset meisterlikkust.
Tunnelifirmat FinEst Bay Area Development vedav Peter Vesterbacka on lubanud tunneli valmis ehitada 2024. aastaks.
  • Tunnelifirmat FinEst Bay Area Development vedav Peter Vesterbacka on lubanud tunneli valmis ehitada 2024. aastaks.
  • Foto: LEHTIKUVA
Soome geoloogia uurimiskeskus, Eesti geoloogia uurimiskeskus ja A.Insinöörit on Peter Vesterbacka juhitud tunnelifirma Finestbayarea tellimusel koostanud projektile geoloogilise trassi seisu kokkuvõtte, kirjutab Helsingin Sanomat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele