• 19.08.19, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica ehitus algas hiilivalt

Rail Baltica ehitushanked, mille objektideks on peamiselt sildade ja viaduktide ehitamine üle riigimaanteede, korraldatakse mitme aasta jooksul Maanteeameti kaudu juba tuttava skeemi alusel. Ilmselt 2023. aastal algava raudtee põhitrassi ehitushangete läbiviimise osas on veel palju ebaselget, ent trassi alusehitushankeid üritatakse korraldada nii, et ka kohalikel ehitusettevõtetel jääks eduka osalemise võimalus alles, kirjutab Ehitusuudised.ee.
Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
  • Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Käesoleval aastal jõuti Rail Baltica rajamisel ehitusetappi – Maanteeamet ja OÜ Rail Baltic Estonia allkirjastasid kevadel ASiga YIT Eesti lepingu Luige–Saku neljarajalise lõigu ehitamiseks, mille hulka kuulub ka Saustimõmme viadukti ehitus. Viadukt hakkab ületama just tulevast Rail Baltica trassi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele