• 19.08.19, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica ehitus algas hiilivalt

Rail Baltica ehitushanked, mille objektideks on peamiselt sildade ja viaduktide ehitamine üle riigimaanteede, korraldatakse mitme aasta jooksul Maanteeameti kaudu juba tuttava skeemi alusel. Ilmselt 2023. aastal algava raudtee põhitrassi ehitushangete läbiviimise osas on veel palju ebaselget, ent trassi alusehitushankeid üritatakse korraldada nii, et ka kohalikel ehitusettevõtetel jääks eduka osalemise võimalus alles, kirjutab Ehitusuudised.ee.
Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
  • Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Käesoleval aastal jõuti Rail Baltica rajamisel ehitusetappi – Maanteeamet ja OÜ Rail Baltic Estonia allkirjastasid kevadel ASiga YIT Eesti lepingu Luige–Saku neljarajalise lõigu ehitamiseks, mille hulka kuulub ka Saustimõmme viadukti ehitus. Viadukt hakkab ületama just tulevast Rail Baltica trassi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele