Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rail Baltica ehitus algas hiilivalt
Rail Baltica ehitushanked, mille objektideks on peamiselt sildade ja viaduktide ehitamine üle riigimaanteede, korraldatakse mitme aasta jooksul Maanteeameti kaudu juba tuttava skeemi alusel. Ilmselt 2023. aastal algava raudtee põhitrassi ehitushangete läbiviimise osas on veel palju ebaselget, ent trassi alusehitushankeid üritatakse korraldada nii, et ka kohalikel ehitusettevõtetel jääks eduka osalemise võimalus alles, kirjutab Ehitusuudised.ee.
Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
Foto: Raul Mee, fotograaf
Käesoleval aastal jõuti Rail Baltica rajamisel ehitusetappi – Maanteeamet ja OÜ Rail Baltic Estonia allkirjastasid kevadel ASiga YIT Eesti lepingu Luige–Saku neljarajalise lõigu ehitamiseks, mille hulka kuulub ka Saustimõmme viadukti ehitus. Viadukt hakkab ületama just tulevast Rail Baltica trassi.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.