Eile avas taristuettevõte AS Eesti Raudtee Tallinnas uue kesklao, mis pole pelgalt hoone pealinna servas, vaid esimene suurem samm suurettevõtte sajakonna erineva lao kõikide varude juhtimisel.

- Eesti Raudtee vastavatud uus keskladu.
- Foto: Tõnu Tramm
Suure raudtee taristuettevõtte jaoks on erinevad laovarud eluliselt olulised ja ülevaade sellest, mis ühes või teises laos toimub, veelgi tähtsam. “Paljuski Nõukogude Liidu ajal ehitatud raudteedel kasutatakse tänaseni palju selliseid detaile, mida polegi enam võimalik kusagilt saada. Sestap on piisavalt pikaajalise laovaru olemasolu ja ülevaade sellest meile eluliselt oluline,” selgitab Eesti Raudtee innovatsioonijuht Maia Sokk, kelle üheks suureks väljakutseks sai käivitada restart kogu ettevõtte laomajanduses. Selle ettevõtmise üheks esimeseks suuremaks verstapostiks oligi eile pidulikult avatud uus keskladu Tallinnas aadressil Betooni põik 20.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.