Läti riik otsustas riigi ja erasektori koostöös ehitada 100 miljoni euro ulatuses maanteed, et päästa inimesed Riiast väljudes ummikus istumast.
- "Kui meie riigi teedeehituse eelarve on 100 miljonit eurot aastas, siis on ilmne, et me ei saa endale lubada ühe sellise tee ehitust, mis maksab 100 miljonit eurot. Ühiskonnale ei oleks vastuvõetav, kui pool kahe aasta eelarvest läheb ainult ühe tee ehitamiseks," rääkis Läti maanteeameti juhatuse liige Martins Lazdovskis. Foto: Erakogu
Inimesed, kes sõidavad Riiast lõunasse Kekava poole, istuvad iga päev pea 40 minutit ummikus, et läbida vähem kui 10 kilomeetrit. Probleemi peaks lahendama uus neljarajaline Kekava ümbersõit, mis saab alguse Riia kesklinnast, kulgeb Kekavast lõunasse ja kus saab sõita ka kiirusel 120 km/h. Läti maanteeameti juhatuse liige Martins Lazdovskis ütles konverentsi Infrasummit2019 infokirjas, et ümbersõidust saab Baltikumi kõigi aegade suurim avaliku ja erasektori koostöös (PPP) valmiv tee-ehitusprojekt.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.