Amazon arendab oma kulleriäri

FedEx ei uuenda kiirtarne lepingut Ameerika Ühendriikides Amazoniga, vahendas CNBC kullerfirma teadet. Otsus tuli pärast seda, kui Amazon oli tulnud välja oma Prime kaubamärgi all tegutseva kulleriäriga.

Amazoni kulleriteenus toimub Prime kaubamärgi all.  Foto: Amazon

FedExi otsus lepingut mitte uuendada oli ettevõtte teatel strateegiline otsus, mis ei mõjuta teisi praeguseid kokkuleppeid Amazoniga. Nende hulka kuuluvad rahvusvahelise tarne lepingud.

Amazoni leping FedEx Expressiga mõjutab ainult õhuteenuseid, seega FedEx jätkab näiteks nn viimase miili partnerina.

USA kullerfirma teatel ei olnud Amazon nende jaoks suur klient, moodustades 2018. aastal 1,3 protsenti kogu müügitulust.

Amazoni kõneisik ütles uudise peale, et nad austavad kullerfirma otsust ja tänavad neid Amazoni klientide teenindamise eest.

Muutus tuleb ajal, kui Amazon investeerib agressiivselt enda kontsernisisese tarneteenuste arendamisse. E-kaubandusettevõte tuli hiljuti välja uue programmiga Delivery Service Partners, kus ettevõtjad saavad kullerautodega ajada kohalikul tasandil äri, kasutades Prime'i logo.

Amazon on ostnud ka kaubalennukeid ja -autosid, et oma uutele teenustele veelgi hoogu juurde anda. FedEx on seni öelnud, et Amazon ei konkureeri nendega.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee