• 10.06.19, 10:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon arendab oma kulleriäri

FedEx ei uuenda kiirtarne lepingut Ameerika Ühendriikides Amazoniga, vahendas CNBC kullerfirma teadet. Otsus tuli pärast seda, kui Amazon oli tulnud välja oma Prime kaubamärgi all tegutseva kulleriäriga.
Amazoni kulleriteenus toimub Prime kaubamärgi all.
  • Amazoni kulleriteenus toimub Prime kaubamärgi all.
  • Foto: Amazon
FedExi otsus lepingut mitte uuendada oli ettevõtte teatel strateegiline otsus, mis ei mõjuta teisi praeguseid kokkuleppeid Amazoniga. Nende hulka kuuluvad rahvusvahelise tarne lepingud.
Amazoni leping FedEx Expressiga mõjutab ainult õhuteenuseid, seega FedEx jätkab näiteks nn viimase miili partnerina.
USA kullerfirma teatel ei olnud Amazon nende jaoks suur klient, moodustades 2018. aastal 1,3 protsenti kogu müügitulust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Amazoni kõneisik ütles uudise peale, et nad austavad kullerfirma otsust ja tänavad neid Amazoni klientide teenindamise eest.
Muutus tuleb ajal, kui Amazon investeerib agressiivselt enda kontsernisisese tarneteenuste arendamisse. E-kaubandusettevõte tuli hiljuti välja uue programmiga Delivery Service Partners, kus ettevõtjad saavad kullerautodega ajada kohalikul tasandil äri, kasutades Prime'i logo.
Amazon on ostnud ka kaubalennukeid ja -autosid, et oma uutele teenustele veelgi hoogu juurde anda. FedEx on seni öelnud, et Amazon ei konkureeri nendega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele