Transpordiplatvorm Taxify kannab alates 7. märtsist kõikjal maailmas uut nime Bolt, mis peegeldab ettevõtte senisest laiemat visiooni transporditurul. Muutuvad ettevõtte nimi ja logo, kasutajate jaoks jääb teenuse sisu samaks.

- Taxify kannab nüüdsest kõikjal maailmas uut nime Bolt.
- Foto: Bolt
“Kui me viis aastat tagasi Taxifyga alustasime, pakkusime me takso dispetšerteenust. Sellest ajast oleme transpordiplatvormina oluliselt kasvanud – näiteks saab meie platvormil lisaks autodele sõita Pariisis elektriliste tõukeratastega ning Aafrikas mootorrataste ja tuk-tukidega,” rääkis Bolti asutaja ja tegevjuht Markus Villig. “Sellise kasvu juures jäi meie praegune bränd ja nimi meile lihtsalt väikeseks,” lisas Villig.
Ettevõtte soov oli, et uus nimi peegeldaks suuremat ambitsiooni – lahendada kõikjal maailmas transpordi ees seisvaid väljakutseid üha laiemal skaalal. “Inglise keeles tähendab Bolt välgunoolt. Meie jaoks tähendab see kiiret ja mugavat võimalust linnas ringi liikuda, olgu see siis auto, tõukeratta või ühistranspordiga. See rõhutab ka seda, et me usume, et transpordi tulevik on elektriline,” ütles Villig. Uus nimi ja logo võetakse järk-järgult kasutusele kõigis 30 riigis, kus Bolt tegutseb.
Bolti juhtidele ja kasutajatele nimemuutus muudatusi kaasa ei too, kuna juba nutiseadmesse laetud Taxify rakendus uuendab ennast automaatselt. Esialgu jääb samaks ka rakenduse ikoon, et kasutajad selle ära tunneksid. Rakenduse esmakordsel avamisel kuvatakse kasutajale info, et Taxify kannab nüüd nime Bolt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uue nime tähistamiseks on Boltil kõigile kasutajatele peatselt kavas ka sooduskampaania.
Boltil on praeguseks 25 miljonit kasutajat 30 riigis.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.