• 07.03.19, 18:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mupo lubab naistepäeva puhul autod Viru tänavale

Naistepäeva, 8. märtsil on Viru ja Aia tänavate ristmikul kõigile lilleostjatest autojuhtidele pollar avatud ajavahemikus kl 06.00-19.00.
Naistepäeval saab autoga sõita otse lillekioskite ette.
  • Naistepäeval saab autoga sõita otse lillekioskite ette.
  • Foto: Mupo
„Varasemad aastad on näidanud, et sel päeval on mehed nii innukad lilleostjad, et ei aita siin selgitustöö ega trahvid – ikka pargitakse auto sinna, kuhu pole lubatud ja tekitatakse ohtralt liiklusohtlikke olukordi. Otsustasime sel aastal koos transpordiametiga ajutiselt liikluskorraldust Viru tänaval muuta, hommikul kella kuusest kuni õhtul kella seitsmeni võivad kõik lilleostjad lühiajaliselt parkida lillekioskite ette, et mugavalt ja kiiresti sooritada naistepäeva lilleost,“ ütles munitsipaalpolitsei ameti juhataja Aivar Toompere.
„Autoga saab sõita Viru tänava kioskite juurde, kus parkimist ja liiklemist reguleerivad meie inspektorid. Pärast ostu suunatakse autojuht Viru väravate kaudu Valli tänavale ja sealt edasi Pärnu maanteele. Soovime autojuhtidele mõistvat ja teistega arvestavat liiklemist. Juhinduge mupo patrulli märguannetest. Kõigile naistele aga toredat naistepäeva!“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele