• 18.12.18, 16:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prangli rahva „vangistus“ lõppes

Alates tänasest opereerib Kelnase-Leppneeme liinil praamlaevaega Wrangö Tuule Liinid OÜ. Täna toodi tanklasse kütet, reedel tuleb suurem kaubavedu ka poodi.
Prangli reisiparvlaev WRANGÖ.
  • Prangli reisiparvlaev WRANGÖ.
  • Foto: Veeteede Amet/Kunnar Nilp
Prangli saarevanem Terje Lilleoks sõnas, et nii tema kui kõikide teiste pranglilaste rõõmuks on parvlaev Wrangö tagasi liinil ning saare elu saab taas normaalse järje peale. Täna toodi tanklasse kütet, reedel tuleb suurem kaubavedu poodi.
Viimsi abivallavanem Margus Kruusmägi loodab, et laevaliiklus Prangli ja mandri vahel jätkub tõrgeteta. Viimsi Vallavalitsus viis läbi pakkumismenetluse liiniveo korraldamiseks Prangli saarele. Pakkumiskutsed saadeti viiele ettevõttele: Tallink Grupp AS, TS Laevad OÜ, TS Shipping OÜ, Tuule Liinid OÜ ja AS Kihnu Veeteed. Laekus kaks pakkumust  - Tuule Liinid OÜ ja Kihnu Veeteed AS, parima pakkumuse esitas Tuule Liinid OÜ.
Läinud nädalal esitas saarevanem Terje Lilloks, avaliku pöördumise, milles tõi välja kriitiliseks muutunud olukorra Prangli saarel, kuna pikka aega oli Wrangö remondis, pärast selle korda saamist ta aga lihtsalt seisis, kuna käis vaidlus liiniveo hanke üle.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nimelt pärast seda, kui Viimsi vallavalitsus oli eelmise nädala alguses tunnistnud Prangli praamiühenduse hankel võitjaks ärimees Vjatšeslav Leedole kuuluva Tuule Liinid OÜ, polnudsellega rahul siiani Prangli ühendust teenindanud Kihnu Veeteede juht Andres Laasma. Viimane pöördus asjaga kohtusse ja kohus keelas vallal esialgu lepingu sõlmimise ära.
Kuna olukord saarel oli aga kriitiline ja vallal oli leping uue operaatoriga juba sõlmitud, ei lasktud halduskohtu otsusel end segada ning Tuule Liinidel lubati tegutsema hakata. Samas teatas Viimsi vallavalitsus, et vald on ette valmistamas uut avatud hankemenetlust vedaja leidmiseks Prangli saare ja mandri vahel.   

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele