Teeme palju selle nimel, et oma sisemist efektiivsust kasvatada ja olla ka paremini ühilduv teiste tarneahela osadega - ühilduvus saab olema tulevikus kõige olulisem, ütles Balti Logistika partner Magnus Lepasalu täna toimuval Logistika aastakonverentsil.

- Magnus Lepasalu
- Foto: Urmas Kamdron
"Tehnoloogia areng muudab meie igapäevaelu järjest rohkem - kuidas me suhtleme ja otsustame -, kõike see hakkab jõudma ka logistikasse," ütles Lepasalu ettekandes.
Lepasalu sõnul ongi logistika üks suur ja oluline trend digitaliseerimine. "Sellest ei saa me üle ega ümber - on alanud digitaliseerimise revolutsioon," märkis ta ja tunnistas, et siiski on paljudes teistes valdkondades jõutud digitaliseerimisega kaugemale kui logistikas. "See on järgmine suur asi pärast globaliseerumist!"
Ka Balti Logistika teeb selle nimel palju. "Oleme otsustanud investeerida uude tarkvarasse, see on meie jaoks suur investeering. Teeme seda selleks, et kasvatada sisemist efektiivsust, olla kliendikesksem ja olla ka paremini ühilduv teiste tarneahela osadega," rääkis Magnus Lepasalu. "Mida rohkem on võimalik ühilduda teiste tarneahela osapooltega, seda suurem edu sind saadab."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettekandes meenutas Lepsalu ka hiljuti Äripäevas ilmunud artiklit, milles oli juttu sellest, kuidas ekspedeerijad kaovad nagu taksonduse "kiisud".
"Tuleb tõdeda, et sinna me liikumas olema, aga see muudatus ei saa olema selline nagu taksonduses, kus muutus oli kiire ja kõikehõlmav.Logistikas on asjad oluliselt keerukamad. Globaalses ahelas on palju huvitatud osapooli: laod, tollilaod, vedajad ja ka riigid, kes on huvitatud kaubaliikumise kontrollimisest ja maksude kogumisest. See muudatus ei saa olema nii järsk," prognoosis ta.
Täna toimub Omniva uues logistikakeskuses 20. Logistika aastakonverents.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.