• 28.11.18, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arno Kütt: nõudmised kulleritele kasvavad

Kliendi jaoks on kuller tihti ainus otsekontakt veebipoega ja e-kaubanduse kiire areng seab kulleritele tulevikus senisest palju kõrgemad nõudmised, leidis Cleveroni omanik Arno Kütt tänasel Logistika aastakonverentsil.
Cleveroni juht Arno Kütt Logistika aastakonverentsil.
  • Cleveroni juht Arno Kütt Logistika aastakonverentsil.
Arno Kütt rääkis ettekandes, et üks suuremaid muutusi ootab ees kullereid. "Olles ise e-kaubandusega pikalt tegelenud, siis näen, et kliendi jaoks on kuller ainuke, kes esindab e-poodi. See on kliendi jaoks tihti ainuke otsekontakt e-poega," rääkis ta. "Ka kulleritele tulevad seetõttu järjest kõrgemad nõudmised ja arvestades nõudlust, siis kullerfirmadel on raske kullereid leida ja hinnataset hoida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele