Kliendi jaoks on kuller tihti ainus otsekontakt veebipoega ja e-kaubanduse kiire areng seab kulleritele tulevikus senisest palju kõrgemad nõudmised, leidis Cleveroni omanik Arno Kütt tänasel Logistika aastakonverentsil.

- Cleveroni juht Arno Kütt Logistika aastakonverentsil.
Arno Kütt rääkis ettekandes, et üks suuremaid muutusi ootab ees kullereid. "Olles ise e-kaubandusega pikalt tegelenud, siis näen, et kliendi jaoks on kuller ainuke, kes esindab e-poodi. See on kliendi jaoks tihti ainuke otsekontakt e-poega," rääkis ta. "Ka kulleritele tulevad seetõttu järjest kõrgemad nõudmised ja arvestades nõudlust, siis kullerfirmadel on raske kullereid leida ja hinnataset hoida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.