• 28.11.18, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arno Kütt: nõudmised kulleritele kasvavad

Kliendi jaoks on kuller tihti ainus otsekontakt veebipoega ja e-kaubanduse kiire areng seab kulleritele tulevikus senisest palju kõrgemad nõudmised, leidis Cleveroni omanik Arno Kütt tänasel Logistika aastakonverentsil.
Cleveroni juht Arno Kütt Logistika aastakonverentsil.
  • Cleveroni juht Arno Kütt Logistika aastakonverentsil.
Arno Kütt rääkis ettekandes, et üks suuremaid muutusi ootab ees kullereid. "Olles ise e-kaubandusega pikalt tegelenud, siis näen, et kliendi jaoks on kuller ainuke, kes esindab e-poodi. See on kliendi jaoks tihti ainuke otsekontakt e-poega," rääkis ta. "Ka kulleritele tulevad seetõttu järjest kõrgemad nõudmised ja arvestades nõudlust, siis kullerfirmadel on raske kullereid leida ja hinnataset hoida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele