• 20.09.18, 15:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: Logistika esimene kogemuskonverents

Teisipäeval toimus Tallinki hotellis Eesti esimene Logistika kogemuskonverents, kus kaheksa erineva ettevõtte inimesed jagasid oma lugusid elust enesest.
Galerii: Logistika esimene kogemuskonverents
„Meeldis see, et teemad olid erinevatest valdkondadest, mis muidu otseselt minu igapäevatööga ei haaku, kuid samas võis leida igast loost huvitavaid nippe, mida saab ka oma ettevõttes edukalt rakendada,“ tunnistas üks konverentsil osalenutest, kellele eriti meeldis ettekanne Tallinki robot-klienditeenindajast Nemo.
„See ei olnud küll otseselt logistikaga seotud teema, kuid klienditeenindusega peab tegelema enamal või vähemal määral iga ettevõte. Miks mitte mõelda tulevikus sellisele lahendusele ka logistikafirmas.“
Ettekannetes räägiti nii ülegabariidiliste vedude korraldamisest, esimestest kasutuskogemustest elektrilise veokiga, põllumajanduslogistikast, lao automatiseerimisest, kuidas optimeerida müügiinimeste sõite, kuidas teha restart nõukaaegse pärandiga raudteefirmas ja paljust muust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vaata pildigaleriid kogemuskonverentsist:
Kogemuskonverents
20 fotot
  • Kogemuskonverents

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele