• 20.09.18, 15:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: Logistika esimene kogemuskonverents

Teisipäeval toimus Tallinki hotellis Eesti esimene Logistika kogemuskonverents, kus kaheksa erineva ettevõtte inimesed jagasid oma lugusid elust enesest.
Galerii: Logistika esimene kogemuskonverents
„Meeldis see, et teemad olid erinevatest valdkondadest, mis muidu otseselt minu igapäevatööga ei haaku, kuid samas võis leida igast loost huvitavaid nippe, mida saab ka oma ettevõttes edukalt rakendada,“ tunnistas üks konverentsil osalenutest, kellele eriti meeldis ettekanne Tallinki robot-klienditeenindajast Nemo.
„See ei olnud küll otseselt logistikaga seotud teema, kuid klienditeenindusega peab tegelema enamal või vähemal määral iga ettevõte. Miks mitte mõelda tulevikus sellisele lahendusele ka logistikafirmas.“
Ettekannetes räägiti nii ülegabariidiliste vedude korraldamisest, esimestest kasutuskogemustest elektrilise veokiga, põllumajanduslogistikast, lao automatiseerimisest, kuidas optimeerida müügiinimeste sõite, kuidas teha restart nõukaaegse pärandiga raudteefirmas ja paljust muust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vaata pildigaleriid kogemuskonverentsist:
Kogemuskonverents
20 fotot
  • Kogemuskonverents

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele