Teisipäeval toimus Tallinki hotellis Eesti esimene Logistika kogemuskonverents, kus kaheksa erineva ettevõtte inimesed jagasid oma lugusid elust enesest.
„Meeldis see, et teemad olid erinevatest valdkondadest, mis muidu otseselt minu igapäevatööga ei haaku, kuid samas võis leida igast loost huvitavaid nippe, mida saab ka oma ettevõttes edukalt rakendada,“ tunnistas üks konverentsil osalenutest, kellele eriti meeldis ettekanne Tallinki robot-klienditeenindajast Nemo.
„See ei olnud küll otseselt logistikaga seotud teema, kuid klienditeenindusega peab tegelema enamal või vähemal määral iga ettevõte. Miks mitte mõelda tulevikus sellisele lahendusele ka logistikafirmas.“
Ettekannetes räägiti nii ülegabariidiliste vedude korraldamisest, esimestest kasutuskogemustest elektrilise veokiga, põllumajanduslogistikast, lao automatiseerimisest, kuidas optimeerida müügiinimeste sõite, kuidas teha restart nõukaaegse pärandiga raudteefirmas ja paljust muust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata pildigaleriid kogemuskonverentsist:
Kogemuskonverents
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.