Renault esitleb oma isejuhtivat pakiveosõidukit

Renault EZ-PRO
Renault EZ-PRO

Renault Grupp tutvustab homme külastajatele avataval Hannoveri näitusel Renault EZ-PRO robotsõidukit, mis on 100% elektriline ja isejuhtiv. Kontseptsioon on loodud pakivedudeks linnas ja muudeks tegevusteks.

EZ-PRO koosneb kahest moodulist: juhtmoodul on mõeldud operaatorile, kes kontrollib kaupade ja teenuste tarneid. Kolonnimoodulid on kohandatavad ja suudavad sõita kolonnis juhtmooduli järel või iseseisvalt sihtpunkti.

EZ-PRO kontseptmudeli juhtmoodul võib teha kaubatarneid või juhtida mitut robotmoodulit ja hallata nende tehtavaid vedusid. See koosneb kahest osast: kabiin operaatorile ja ruum veetava kauba tarbeks. EZ-PRO juhtmoodulis istuva operaatori töö on jälgida, et kaup jõuaks õigeks ajaks õigesse kohta.

Ergonoomilise kujundusega kabiinis on moodulitest kokpit, mida saab külgmises asendis  kasutada mobiilse töölauana, otsevaates aga autonoomse sõidu jälgimiseks ja kontrolliks.

Kabiini ja kaubaruumi eraldab toonitud klaaspind, mis ümbritseb ka kontrolli- ja juhtimiskeskust, vähendades pimenurki ja tagades nähtavuse kõikjal sõiduki ümbruses.

Operaator pole sõidukis pelgalt kaasreisija, vaid saab juhthoova abil masinat juhtida, kui autonoomse sõidu reþiim on välja lülitatud. Nelikroolimine võimaldab manööverdada ka kõige kitsamatel tänavatel.

Juhita robotmoodulites on erinevate funktsioonidega konteinerid. Kullerid saavad seal hoiustada pisipakke või kasutada suurte kaubamahutitena. Lisaks ei takista miski neid kasutamast toiduautona või mobiilse kauplusena. Küljeuksed avanevad ülespoole, mis võimaldab ligipääsu sõidukisse. Automaatselt väljaliuglev astmelaud pakub hõlpsat juurdepääsu.

Kui operaator ei soovi kolonnis liikuda, on moodulid võimelised liikuma ka autonoomselt. Juhised sisestatud, liiguvad need iseseisvalt sihtpunkti. Sõidukid suudavad ka tagurdada ning märgutuled ees ja taga annavad teada, mis suunas moodul liigub.

EZ-PRO kujustamisel on silmas peetud selle sobitumist linnakeskkonda. Alumiiniumist kerekonstruktsioon sarnaneb EZ-GO kontseptmudelile. Kere- ja rattadetailide satiinviimistlus ning avatavate paneelide läikiv pind on omavahel tasakaalus. Platvormi tumehall värv koos alumiindetailidega muudab moodulite välimuse ümbritseva keskkonnaga kokkusobituvaks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0
Brasiilia reaal BRL 4,18 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,06 0
Hiina jüaan CNY 7,64 0
Hongkongi dollar HKD 8,86 0
Horvaatia kuna HRK 7,41 0
Iisraeli seekel ILS 4,09 0
India ruupia INR 80,54 0
Indoneesia ruupia IDR 15968,30 0
Islandi kroon ISK 133,99 0
Jaapani jeen JPY 124,77 0
Kanada dollar CAD 1,50 0
LAV rand ZAR 15,89 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1271,59 0
Malaysia ringgit MYR 4,61 0
Mehhiko peeso MXN 21,72 0
Norra kroon NOK 9,75 0
Poola slott PLN 4,33 0
Rootsi kroon SEK 10,47 0
Rumeenia leu RON 4,74 0
Singapuri dollar SGD 1,53 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,46 0
Tai baht THB 35,30 0
Tšehhi kroon CZK 25,65 0
Türgi liir TRY 5,95 0
Ukraina grivna UAH 30,72 0
Ungari forint HUF 317,83 0
USA dollar USD 1,13 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 74,82 0

Valdkonna töökuulutused