Hispaania CAF teatas sel nädalal Poola Solarise omandamisest, ehk Tallinnas ringi sõitvad CAFi trammid ja Solarise trollid saavad ühise tootjafirma.

- Esimene CAFi tramm tegemas Tallinnas proovisõitu. Foto: Raul Mee
Pärast Poola Solarise ostu laiendab Hispaania tootja CAF oma tootevalikut, et vastata praegustele ja tulevastele linnatranspordi vajadustele. Lisaks muutub CAF grupp üheks juhtivaks tootjaks busside segmendis, kirjutab Baltic Course, viidates CAF-i saadetud pressiteatele.
„CAFi investeering Solarisse kinnitab meie pühendumust ja tulevikunägemus, et avada uusi strateegilisi turge," ütles CAF-i president ja tegevjuht Andres Arizkoretta.
„Koos Solarisega muutume liidriks ka väljaspool raudteeveeremit, eelkõige elektritranspordi segmendis. Me soovime jätkuvalt kasutada ja arendada väärtuslikku Solaris kaubamärki ja säilitada selle Poola iseloomu. Kombinatsioon oskusteavest nii ettevõtete tootmise, disaini, tehnoloogia ja teenuste osas loob eeldused uuenduslike Solaris busside tootmisele.“
„Valides CAFi meie investoriks, tagame paljutõotava tulevikubrändi,“ ütles Solaris Bus & Coach president ja tegevjuht Solange Olszewska. „Ma tõesti usun, et CAFil on meie firma arengutest ja potentsiaalist õige nägemus ja ma usun, et see leping on täielikult kooskõlas sellega, mida me oleme saavutanud alates ettevõtte asutamisest 22 aastat tagasi.“
Lõviosa Tallinna trollipargist koosneb just Poolas toodetud Solaris trollidest, samuti kasutab Solaris busse näiteks Go Bus. Tallinna trammipargi väljavahetamise hanke võitis aga Hispaania CAF. Uusi Hispaania tramme on tänaseks meie pealinnas sõitmas juba 20 ning millest igaüks kannab Eesti naisenime. Esimese CAF trammi nimeks sai Moonika, viimasele Kersti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.